Klienci sklepu internetowego Funiversity mogą dokonać zwrotu towaru w terminie do 14 dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
Pobierz Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość
Zwrotu można dokonać poprzez odesłanie towaru na adres:
Change4Good not-for-profit Sp. z o.o.
Al. Rzeczypospolitej 2 / U-2
02-972 Warszawa
Przed odesłaniem towaru o realizacji zwrotu należy poinformować o reklamacji drogą mailową kontakt@funiversity.pl .
Zasady dokonywania zwrotów:
1. Kontakt mailowy: kontakt@funiversity.pl
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi posiadać wszystkie oryginalne metki, instrukcje, kartę gwarancyjną.
3. Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odpowiednio zabezpieczyć, aby dotarła do sprzedawcy w stanie nienaruszonym.
4. Należy posiadać dowód zakupu – paragon lub Faktura VAT.
5. Towar winien posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie fabryczne.
6. Należy dołączyć wypełnione Oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość.
7. Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz ze zwracanym towarem otrzymanego dowodu zakupu.
Klient zwracany towar odsyła na swój koszt.
Informacje szczegółowe dotyczące zwrotów zawarte zostały w Regulaminie sklepu.
Wymiana
Klienci sklepu internetowego Funiversity mogą dokonać wymiany zakupionego towaru na inny dostępny w ofercie sklepu.
Poprzez wymianę rozumie się zwrot zakupionego przez Klienta towaru oraz złożenie nowego zamówienia na żądany towar.
Klient wymieniany towar odsyła na swój koszt. Przesyłka zwrotna z nowym (wymienionym) towarem wysyłana jest na koszt sklepu.
W przypadku, gdy klient zdecyduje się na dokonanie wymiany towaru, prosimy o kontakt ze sklepem w celu ustalenia szczegółów wymiany.
Pobierz Formularz wymiany towaru
Reklamacja
Wszystkie produkty, oferowane w sklepie Funiversity są nowe, fabrycznie zapakowane i posiadają gwarancję producenta. Jeżeli w oświadczeniu gwarancyjnym nie określono okresu ochrony, przyjmuje się, że wynosi on 2 lata – licząc od dnia, w którym wydano towar Konsumentowi.
Informacja dotycząca gwarancji na dany towar, treść tej gwarancji, w tym termin jej obowiązywania, a także szczegółowe warunki jej realizacji, umieszczone są przy opisie tego towaru.
Reklamowany towar należy odesłać na adres:
Change4Good not-for-profit Sp. z o.o.
Al. Rzeczypospolitej 2 / U-2
02-972 Warszawa
Klient reklamowany towar odsyła na swój koszt. Przesyłka zwrotna z naprawionym lub wymienionym towarem wysyłana jest na koszt sklepu.
Warunki Reklamacji opisano szczegółowo w Regulaminie sklepu.
Do reklamowanego towaru należy załączyć wypełniony Formularz reklamacji